Pirkimai
Pirkimus galima skirstyti į tiesioginius, t.y. susijusius su įmonės veikla (pvz. žaliavos gamybai ) ir netiesioginius, kurie nėra susiję su tiesiogine įmonės veiklas (pvz. valymo paslaugos ar kanceliarinės prekės).
Akivaizdu, kad įmonės daugiausia dėmesio skiria tiesioginiams pirkimams, nepagrįstai neskirdamos dėmesio netiesioginiams, kurie sudaro net apie 30% gamybos sektoriaus ir apie 60% paslaugų sektoriaus išlaidų.
Mūsų patirtis rodo, kad atliekant netiesioginį pirkimą, dažniausiai pritrūksta laiko ir patirties apžvelgti visą rankoje esančią pasiūlą, kuri dar ir dažnai keičiasi, atlikti išsamų kainų ir kokybės palyginimą. Be to, įmonėje nuolat atsiranda neplanuotų ir skubių pirkimų, kurie sudaro 30-40% visų įmonės netiesioginių pirkimų. Akivaizdu, kad tokiu būdu įmonė ne tik neišnaudoja galimybės gauti geriausią kainą ir sutaupyti, bet ir didina savo veiklos kaštus.
Pirkimų paslaugų sritys:
- Stambūs pirkimai (t.y. vienkartinis stambus pirkimas)
- Ilgalaikiai pirkimai (t.y. pasikartojančių pirkimų suplanavimas)
- Elektroniniai pirkimai
- Pirkimų auditas
Paslaugos – kliento pirkimo poreikio analizė; strategija; konkursų organizavimas ir valdymas; pasiūlymų analizė; tiekėjų atranka, sutarties derinimas.
Paslaugos – kliento pirkimų poreikių analizė; strategija; konkursų organizavimas ir valdymas; pasiūlymų analizė; tiekėjų atranka, sutarties derinimas.
Paslaugos – pirkėjo užklausos suformavimas, patalpinimas elektroninėje sistemoje, pasiūlymų analizė; tiekėjų atranka, sutarties derinimas.
Paslaugos – įvykusių ar vykstančių įmonės pirkimų peržiūra, išvados ir rekomendacijos.
Pažymime, kad daugeliu atveju konkrečios paslaugos negalima priskirti vienai sričiai, nes siekiame į situaciją žiūrėti kompleksiškai ir suteikti Jums pilną paslaugų paketą, tiksliai atitinkantį Jūsų poreikius.
Jei norite pasitarti – susisiekite su mumis , ir mes visada rasime laiko susitikimui ar konsultacijai.